m4sc

m4sc
 
HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log in  

Share | 
 

 [*Senpai Ben*] Utusan Buat Setarbak..

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest



PostSubject: [*Senpai Ben*] Utusan Buat Setarbak..   Fri Mar 21, 2008 3:32 pm

Dear setarbak,

making lengang ko nie setarbak..ari demi ari..

yup aku pam..sme org xkan nk ngadap ko je yedak..but hopefully ko xgulung tikar dah ler..but makin lame rase cam ko nie making ilang aura ko..ke patut aku jampi2 ayat pelaris kt ko..tp hakikatnye ko makin lengang setarbak..ari demi ari..

nk kate marketing campaign..da mcm2 kami buat..nk flava baru pon da kamu prepare kan..pendek kate ke panjang kate..sme da dibuat..tp ko making lengang setarbak..ari demi ari..

even ko br je jap wujud..tp ko da bjaye nk wat aku lepak kt ko je ari2..tu g aku ckp tuh..ko ade aura..walaupun ko byk dgr kami merapu je..tp ko la tmpt kami ilangkan tension setarbak..tp sayang..ko makin lengang setarbak..ari demi ari..

setarbak..setarbak..aku jmpe ko esok yer..hrp ko makin ramai pengunjung..xlengang..ari2..

Sekian.
Senpai Ben
Back to top Go down
Admin
Admin
Admin


Posts : 2
Join date : 2008-02-26

PostSubject: Re: [*Senpai Ben*] Utusan Buat Setarbak..   Fri Mar 21, 2008 7:15 pm

Dear Senpai Ben,


Aku pon x tau nak buat macamane. xkan nak sms sorg2 suruh register dan suruh sembang2 dlm aku. mungkin diorg x minat benda2 macam ni. mungkin diorg harap aku di penuhi info2.. tp kalau stakat 3-4 org saje yg ada dlm aku, 3-4 org tu yg dok merapu, 3-4 org tu jugaklah yg dok letak info, aku x kan kemana.. aku xkan melangkah kedepan.. aku xkan dpt menjayakan gathering korg.. aku akan gagal.. kadang2 aku rasa mcm nak suicide dan hilangkan diri dari alam cyber ni..

aku dah puas menanti..


-kopi setarbak-
Back to top Go down
View user profile http://discozmate.forumotion.com
Guest
Guest



PostSubject: Re: [*Senpai Ben*] Utusan Buat Setarbak..   Sat Mar 22, 2008 4:33 am

Dear setarbak..

aku terkejut jgk mule2 tgk ko reply..paham jgk ko ckp melayu ek..dan bley plak ko berbalas2 reply ngan aku..silap2 aku kne cas gile plak nti..tp xpela..nie la kuase tuhan..setarbak..setarbak..
sian kat ko..puas menanti..ari demi ari..

setarbak..
aku pam keadaan ko..bkn nk slhkan ko..myb btul ckp ko..dorg xmnt bende2 cm ko..ade 3-4 org je sudi layan ko..cmne ko nk melangkah ek..ko pon xde kaki..xtau la plak klu TCP/IP tuh kire kaki ko..tp xpela setarbak..apepon..
sian kat ko...puas menanti..ari demi ari..

setarbak..
dikala ari menjelang subuh nie..tgk roti bakar kat kepala [header] ko tuh wat kan aku tingin lak nk lepak kat spupu oversea ko..starbucks..da lame aku xpekena frapuccino die..tp xpela..nie xde kene mngena dgn reply nie..cm biase..aku cme nk ngarut..lpaskn tension kt ko..setarbak..setarbak..
sian kat ko..puas menanti..ari demi ari..

okla setarbak..aku nk lena dlu lar..jmpe ko cm bese sok k..sok aku jmpe cousin ko dlu..pas da lek umah..aku lpk kt ko plak yer setarbak..

chow dlu setarbak..owh yer..da la setarbak..xperlu lg menanti..xyah nk bunuh diri..xde tmpt nti aku nk lepak lg..jgn risau setarbak..klu ade rezeki melangkah la ko nti..kte cbe same2 setarbak..ari demi ari..

Sekian,
Senpai Ben
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: [*Senpai Ben*] Utusan Buat Setarbak..   Sat Mar 22, 2008 3:01 pm

Buat Setarbak yg berbakti,

Sesungguhnya aku ingin meminta ampun dan maap, kiranya ada terkasar bahasa terluka kan kerusi bangku ko. aku tau aku ni seorang yg ganas. aku tau kau menjadi tempat permainan dam ku bersama rakan2. aku tau ko cuba memberikan kami tempat duduk yg empuk utk kami melepak (walaupun ko bagi kitaorg kerusi kantin!)

Maafkan aku setarbak, lately I'm a bit busy. Ko tidak lagi menjadi port2 kami utk melepak. Maklumla, klu stakat 2-3 kerat, yg tu gak la yg duk situ 24jam, 7hari seminggu, 364 1/4 hari setaun. Asyik2 muka tu, asyik2 muka tu... sian bini diaorang, mau mengamuk jugak diaorang nnti dan ko jugak yg akan dirobohkan

Aku perhatikan, ramai aje yg lalu lalang kt tepi ko... tp sume takut nk masuk. adakah faktor 'mandrem' ko yg tidak kuat? adakah kerana ko xletak ayat2 suci di dinding ko, so diaorang ingat ko 'kedai kopi macha' yg xhalal? atau adakah kerana ko sbnrnya mempunyai penunggu yg bernama 'Webmaster'????

Wahai Setarbak...
Aku doakan moga kehidupan mu akan berkekalan. Lagi baik klu ko bole bukak cawangan kt Times Square US sana. Sana bilangan penduduknya lebih ramai dari kt Msia ni. Tapi xpe Setarbak, aku akan trus memperjuangkan tempat mu ini. Mungkin lepas ni kita kena tukar permainan dam haji kepada chess. Pastu letak skit mesin kuda kt hujung penjuru sana. And letak GRO2 yg cun utk melayan pelanggan. Sebotol dua minuman keras mungkin??


Manager aka Moderator terulungmu!
BlankQo
Back to top Go down
Nabil
Admin
Admin


Posts : 206
Join date : 2008-02-26

PostSubject: Re: [*Senpai Ben*] Utusan Buat Setarbak..   Mon Mar 24, 2008 8:18 pm

starbak x best

_________________
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: [*Senpai Ben*] Utusan Buat Setarbak..   Tue Mar 25, 2008 9:24 am

Quote :
but blankqo,,juz curious..isnt.."Mesin Kude" + GROs + bOoze = Casino?? i like ur idea!! Twisted Evil
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: [*Senpai Ben*] Utusan Buat Setarbak..   Today at 4:00 am

Back to top Go down
 
[*Senpai Ben*] Utusan Buat Setarbak..
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Lean Angle Sensor
» Details of my AE101 from Mauritius Island!
» My new project mini moto RR8 aka CBR Miniblade.

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
m4sc :: General Discussion :: Borak kosong-
Jump to: